Lekce 02
Programovali jsme Angry Birds.
                Projekt Angry Birds má připraveno 11 levelů
                (src\net\sevecek\angrybirds\levels),
                každý level je samostatný textový soubor (v Javě se tomu říká třída)
                a je potřeba napsat algoritmus pohybu angry birda tak, aby zasáhl čuníka.
                Algoritmus má být v metodě public void run().
            
                Mohli jste si všimnout, že v každé třídě LevelXY je nejen
                metoda public void run(), ale i metoda
                public void setupLevel(), která nastavuje bludiště.
                Jde opravit a tak vytvořit jiné rozložení překážek.
                Dokonce jde třídu zkopírovat a vznikne tak nový level,
                který se automaticky rozpozná a zařadí se mezi dostupné levely.
            
Materiály z lekce
                Materiály jsou ke stažení zde: lekce02.7z
                
                Archív si stáhněte, například na plochu. Celý jej rozbalte přímo do C:\.
                Archív totiž už obsahuje složku
                Java-Training a materiály se tím pádem vloží na to správné místo do
                C:\Java-Training\Projects\Lekce02.
            
