Lekce 02
Programovali jsme Angry Birds.
Projekt Angry Birds má připraveno 11 levelů
(src\net\sevecek\angrybirds\levels),
každý level je samostatný textový soubor (v Javě se tomu říká třída)
a je potřeba napsat algoritmus pohybu angry birda tak, aby zasáhl čuníka.
Algoritmus má být v metodě public void run().
Mohli jste si všimnout, že v každé třídě LevelXY je nejen
metoda public void run(), ale i metoda
public void setupLevel(), která nastavuje bludiště.
Jde opravit a tak vytvořit jiné rozložení překážek.
Dokonce jde třídu zkopírovat a vznikne tak nový level,
který se automaticky rozpozná a zařadí se mezi dostupné levely.
Materiály z lekce
Materiály jsou ke stažení zde: lekce02.7z
Archív si stáhněte, například na plochu. Celý jej rozbalte přímo do C:\.
Archív totiž už obsahuje složku
Java-Training a materiály se tím pádem vloží na to správné místo do
C:\Java-Training\Projects\Lekce02.
