Lekce 04
Vyráběli jsme malé hry a hříčky.
Nejprve jsme pohybovali rybkou Nemo při stisku kurzorových kláves.
Jednalo se o událost KeyPressed hlavního okna.
Jako druhý program jsme házeli kostkou.
Při stisku tlačítka jsme použili nevizuální komponentu Random
(přesněji java.util.Random
) a získali z ní číslo od 0 do 5.
V návrháři jsme ji přidali volbou Choose bean a používali jsme ji takto:
Integer cislo = generatorCisel.nextInt(6) + 1;
Rozšiřující úkol na doma
Zadání najdete pod Domácí úkoly -> Úkol z lekce 4
Materiály z lekce
Materiály jsou ke stažení zde: lekce04.7z
Archív si stáhněte, například na plochu. Celý jej rozbalte přímo do C:\
Archív totiž už obsahuje složku
Java-Training
a materiály se tím pádem vloží na to správné místo do
C:\Java-Training\Projects\Lekce04
.