Logo Czechitas
Vloženo: 13. 10. 2017

Úkol 02 - Želva Žofka

Domácí úkol

Část 1

Nejprve předělejte nebo dodělejte program z hodiny. Konkrétně obrazce domečku a prasátka. Vytvořte metodu nakresliDomecek() a zavolejte ji v hlavním programu. Podobně, jak jsme to dělali v hodině s metodou nakresliHvezdicku(). Dále vytvořte metodu nakresliPrasatko(), která bude pro svoje účely volat nakresliDomecek() a dokreslí nožičky (jako bonus můžete dokreslit i ocásek).

Část 2

Nakreslete několik obrazců podle obrázků níže. Pro každý obrázek vytvořte metodu a případně uvnitř volejte další metody.


Část 3

Nakreslete kompozici podle obrázku níže.

Část 4

Pomocí želvy nakreslete svoje křestní jméno. Na každé písmeno vytvořte samostatnou metodu.

Odevzdání domácího úkolu

Domácí úkol (složku s projektem 10-Turtle) zabalte pomocí 7-Zipu pod jménem Ukol02-Vase_Jmeno.7z. (Případně lze použít prostý zip, například na Macu). Takto vytvořený archív nahrajte na Google Drive do složky Ukol02.

Vytvořte snímek obrazovky spuštěného programu a pochlubte se s ním v galerii na Facebooku.

Pokud byste chtěli odevzdat revizi úkolu (např. po opravě), zabalte ji a nahrajte ji na stejný Google Drive znovu, jen tentokrát se jménem Ukol02-Vase_Jmeno-verze2.7z